Konferencja Digital HR  2025

Wydarzenie odbyło się w dniach 11-12 grudnia 2025

Dzień 1 (11 grudnia)
08:30 – 09:00Rejestracja uczestników
09:00 – 09:15Otwarcie konferencji „Wznosimy HR na wyższy poziom!”
Joanna Liksza, Klub cbHR; Łukasz Prasołek, Praktyczne Szkolenia; Jakub Porycki, DigitalHR
CZĘŚĆ 1: WPROWADZENIE DO TRANSPARENTNOŚCI WYNAGRODZEŃ
09:15 – 09:40Jak rozumiemy wynagrodzenie w dyrektywie o transparentności wynagrodzeń?
Krzysztof Walczak
09:40 – 10:00Jak informować kandydatów do pracy o wynagrodzeniach?
Michał Chodkowski
10:00 – 10:25Jakie pułapki kryje w sobie dyrektywa o transparentności – wyjaśnienie podstawowych pojęć
Łukasz Prasołek
10:25 – 10:45Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 2: PRZEJRZYSTE STRUKTURY WYNAGRADZANIA
10:45 – 11:10Jak budować transparentne struktury wynagradzania – nowe wymagania prawne
dr Agnieszka Gajek, Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy
11:10 – 11:30Przejrzyste struktury wynagradzania w praktyce – case study firma REMONDIS. Marta Bronisz, Joanna Liksza
11:30 – 11:50Moduł Wynagrodzeń – jak system informatyczny wspiera budowę struktur wynagradzania
Joanna Liksza i Tomasz Karniewicz, Benefit Systems S.A.
11:50 – 12:10Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 3: POMIAR LUKI PŁACOWEJ
12:10 – 12:30Jak mierzyć lukę płacową – praktyczne podejście
Krzysztof Gugała
12:30 – 12:50Jak wyceniać świadczenia rzeczowe do raportowania luki płacowej?
Jarosław Sawicki
12:50 – 13:05Luka płacowa – prezentacja rozwiązania
Katarzyna Sidor-Dąbrowski, Pekao S.A.
13:05 – 13:25Czy i w jaki sposób mogą pomóc firmy outsourcingowe w mierzeniu i raportowaniu luki płacowej?
Irmina Gocan, HRK S.A.
13:25 – 14:10PRZERWA LUNCHOWA
CZĘŚĆ 4: TRANSPARENTNE ZASADY PREMIOWANIA ORAZ BENEFITY
14:10 – 14:30Czy premia uznaniowa zniknie?
Monika Frączek
14:30 – 14:55Jak budować przejrzyste i motywacyjne systemy premiowe?
Robert Manikowski
14:55 – 15:10

Od chaosu informacyjnego do transparentności. Total Rewards Statement jako narzędzie wdrożenia dyrektywy o jawności wynagrodzeń.

Jolanta Emerli, NAIS

15:10 – 15:30Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 5: TOTAL REWARD STATEMENT I PODSUMOWANIE
15:30 – 15:50Jak przygotować Total Reward Statement?
Piotr Sedlak, Sedlak & Sedlak
15:50 – 16:10Total Reward Statement – case study
Agata Stopyra-Płatek, Aleksandra Leśnicka, Grupa PZU
16:10 – 16:40Transparentność w wynagrodzeniach: ZA I PRZECIW – panel dyskusyjny
Uczestnicy: Benefit Systems, Enel-Med, Grupa PZU, Leadec, PSE, ManaHR
Moderatorka: Joanna Liksza
16:40 – 17:00Podsumowanie konferencji przez moderatorów
Dzień 2 (12 grudnia)
09:00 – 09:10Otwarcie Konferencji „Wznosimy HR na wyższy poziom!”
Michał Tabor, Obserwatorium.biz; Łukasz Prasołek, Praktyczne Szkolenia; Jakub Porycki, DigitalHR
CZĘŚĆ 1: DEREGULACJA UŁATWIA DIGITALIZACJĘ W HR
09:10 – 09:25

Jak przebiega deregulacja w prawie pracy?
Monika Frączek

09:25 – 09:45

Postać i forma dokumentu – wyjaśnienie różnic
Łukasz Prasołek

09:45 – 10:05Jak przebiega deregulacja w obszarze BHP?
Karolina Główczyńska-Woelke
10:05 – 10:20Czy w podatkach i ubezpieczeniach też można mówić o deregulacji?
Jarosław Sawicki
10:20 – 10:40Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 2: EUROPEJSKI PORTFEL TOŻSAMOŚCI CYFROWEJ I USŁUGI ZAUFANIA
10:40 – 11:00Europejskie Ramy Tożsamości Cyfrowej – co to oznacza dla branży HR?
Michał Tabor, ekspert Obserwatorium.biz
11:00 – 11:15Zmiany w eDoręczeniach 2025+.
Adam Ptasiewicz, ekspert Obserwatorium.biz
11:15 – 11:35Nowe usługi zaufania – elektroniczne poświadczenia atrybutów, eArchiwum jako narzędzia do digitalizacji HR.
Marcin Wolski, ekspert Obserwatorium.biz
11:35 – 11:55Panel dyskusyjny: Kwalifikowany podpis elektroniczny, teraz również z mObywatela – jak może pomóc w optymalizacji procesów HR?
Moderator: Miłosz Brakoniecki, ekspert Obserwatorium.biz, Barbara Kolasa Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Artur Miękina, Asseco Data Systems, 
11:55 – 12:20Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 3: ELEKTRONICZNE UMOWY I OBIEG DOKUMENTÓW
12:20 – 12:35Podpis elektroniczny “OD ZARAZ”
Maciej Zygmański, Business Development Mananger, SIGNIUS sp. z o.o.
12:35 – 12:55Katalog 300 dokumentów w HR – co elektroniczne i z jakim podpisem? Praktyczna ściąga przed wdrożeniem e-teczki.
Łukasz Prasołek
12:55 – 13:15Jak projektowo wdrożyć e-teczkę w organizacji?
Anna Jankowska – Jankowska HR Project
13:15 – 13:35

Od digitalizacji dokumentów do w pełni cyfrowego procesu HR czyli jak można w pełni zrezygnować z papieru”

Paulina Dzwonkowska, Key Account Manager Asseco Data Systems, Paweł Michalski, Business Lead Iron Mountain Polska

13:35 – 14:15PRZERWA LUNCHOWA
CZĘŚĆ 4: E-TECZKI W PRAKTYCE
14:15 – 14:30Korzystanie z e-teczki w praktyce – 5 perspektyw (pracodawca, pracownik, manager, zespół HR oraz PIP)
adw. Kinga Kowalska – Szura
14:30 – 14:45

Jak eTeczka od Symfonii zmieniła sposób zarządzania dokumentacją kadrową?

Małgorzata Wysłouch, Symfonia & Justyna Horodecka, Schibsted &Vend Polska

14:45 – 15:00

Panel dyskusyjny z dostawcami usług dla HR

Aleksandra Wójciak, UNIT4; Małgorzata Wiśniewska-Janus, HRK; Agnieszka Mrugała, All for One

15:00 – 15:30Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 5: RODO W PROCESACH DIGITALIZACJI
15:30 – 15:50E-teczki a RODO
Tomasz Drzewiecki, Symfonia, Mirosław Gumularz, NewTechLaw
15:50 – 16:10Skanowanie akt – prawidłowe zabezpieczenie procesu
Tomasz Izydorczyk, NewTechLaw
16:10 – 16:40Podsumowanie konferencji – panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kinga Kowalska-Szura, Anna Jankowska, Michał Tabor, Łukasz Prasołek, Monika Frączek
16:40Zakończenie konferencji

Prelegenci

Dzień 1

Dzień 2

Patron Konferencji

Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej

Jesteśmy najstarszą organizacją zrzeszającą pracodawców. Działamy od 1989 roku. Reprezentujemy firmy: producentów, przedsiębiorców, pracodawców, inwestorów i innowatorów. Stawiamy sobie za cel tworzenie państwa przyjaznego pracodawcom, ale w poszanowaniu praw pracowniczych. Aktywnie działamy w pracach Rady Dialogu Społecznego. Jako organizacja reprezentatywna mamy możliwość wpływu na stanowienie dobrego prawa w Polsce. Przedstawiciele naszej organizacji są wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla biznesu, a także pracodawców. Uczestniczymy w obradach sejmowych i senackich komisji, jesteśmy aktywni w różnych decyzyjnych oraz doradczych gremiach administracji państwowej, jak również regionalnej. Naszą siłą są racje i argumenty prezentowane politycznym i ekonomicznym decydentom oraz liczba i różnorodność naszych członków.

CIO Centralny Instytut Ochrony Pracy

Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy jest podstawową placówką naukowo-badawczą w Polsce zajmującą się kompleksowo problematyką kształtowania warunków pracy zgodnie z psychofizycznymi możliwościami człowieka.

Przedmiotem działania Instytutu jest prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych prowadzących do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych w zakresie ochrony pracy w dziedzinie bezpieczeństwa, higieny pracy i ergonomii oraz wykonywanie innych zadań szczególnie ważnych dla osiągnięcia celów polityki społeczno-gospodarczej państwa w tej dziedzinie.

Partnerzy merytoryczni konferencji

Obserwatorium.biz – tworzenie i wdrażanie strategii cyfrowych

Obserwatorium.biz jest niezależną polską firmą doradczą, specjalizującą się w tworzeniu i wdrażaniu strategii cyfrowych w przedsiębiorstwach, głównie z sektora finansowego oraz administracji publicznej. Wspieramy klientów w poszczególnych fazach rozwoju strategicznego — diagnozy sytuacji wewnętrznej, otoczenia rynkowego, pomaga formułować nowe cele i produkty, uwzględniając trendy społeczne i biznesowe wynikające przede wszystkim ze zmian technologicznych, wspiera procesy wdrożeniowe i realizacyjne, w tym dla dostawców IT.

Realizujemy szereg działań edukacyjnych jak szkolenia i konferencje, aby szerzyć na rynku wiedzę o transformacji cyfrowej, jej konsekwencjach i warunkach optymalnej implementacji w danym przedsiębiorstwie.

Klub Compensation & Benefits

Klub Compensation & Benefits skupia praktyków zarządzania wynagrodzeniami i wynikami pracy. Celem klubu jest rozwój i doskonalenie uczestników poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń, wspólną realizację projektów z zakresu zarządzania wynagrodzeniami oraz promocję dobrych praktyk C&B. Klub działa przy Uczelni Łazarskiego.

Partnerzy konferencji

HRK S.A.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w czterech kluczowych obszarach HR, tj. rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, konsulting płacowy oraz w obszarze kontraktowania, HRK gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług. Od roku 2000 zespół HRK realizuje projekty związane z rekrutacją i poszukiwaniem kandydatów na stanowiska kierownicze, prowadzi oceny i rozwija potencjał pracowników oraz wspiera zarządy w tworzeniu strategii polityki personalnej. W ramach HRK działa jeden z największych w Polsce zespołów Payroll Consulting, który obsługuje w zakresie usług kadrowo-płacowych ponad 230 klientów, zarówno lokalnych, jak i filie międzynarodowych korporacji działające na terenie Polski.

SYMFONIA

Twórca technologii i oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi od ponad 25 lat. Programy Symfonii pozwalają zapanować nad finansami, księgowością i podatkami – dzięki ich rozwiązaniom łatwiej obsłużyć procesy płacowe, kadrowe oraz z obszaru miękkiego i twardego HR. 

Symfonia współpracuje z organizacjami branżowymi i pozarządowymi –  jest członkiem wspierającym Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Od ponad 25 lat wspiera klientów merytorycznie i edukacyjnie, objaśniając jak optymalnie wykorzystać cyfryzację w poprawie wyników biznesowych.

NAIS

NAIS to modułowa platformą HR tech, która pomaga firmom oszczędzać czas i koszty dzięki cyfryzacji HR i obsłudze ZFŚS. Klienci NAIS to ponad 180 firm, od MŚP po międzynarodowe korporacje. 

NAIS oferuje szereg zróżnicowanych narzędzi, dzięki którym możliwe jest między innymi budowanie transparentności i otwartości wokół wynagrodzeń, składek emerytalnych, benefitów oraz innych wartości oferowanych pracownikom. 

manahr

manaHR

manHR to żywe narzędzie napędzane zawsze aktualnymi danymi.

Dostarczamy rozwiązania do planowania i optymalizacji wynagrodzeń. Zasilamy je co kwartał świeżymi raportami płacowymi. Dzięki temu zarządy i działy HR podejmują lepsze decyzje, oparte na rzetelnych i precyzyjnych danych.

Wydawnictwo C.H. Beck

Wydawnictwo istnieje na rynku polskim od 1993 roku, wydając publikacje z zakresu prawa, podatków, ekonomii oraz literatury akademickiej, aplikacyjnej i obcojęzycznej. Od ponad 30 lat dba o to, aby publikacje nadążały za zmianami zachodzącymi w polskim prawie oraz by wyróżniały się wysokim poziomem opracowania redakcyjnego i szaty edytorskiej.

Współpraca z ponad 3 000 wybitnych specjalistów gwarantuje pewność poruszania się w ustawicznie zmieniających się przepisach prawa.

partner signius

SIGNIUS S.A.

Jedna minuta i podpisane. Najszybszy w Polsce sposób na natychmiastowe zawarcie umowy online. SIGNIUS to platforma na której podpiszesz dokumenty podpisem kwalifikowanym i zaawansowanym, a także natychmiast kodem SMS – bez zakładania konta. Usługa jest elastyczna, oferujemy ją zarówno w portalu, jak i w integracji przez API  oraz jako wdrożenie lokalne (on-premise). Platformę zintegrujesz z systemami typu CRM, ERP lub kadrowymi np. e-teczka.

Podpis kwalifikowany – równoważny z podpisem odręcznym wydajemy 100% zdalnie w kilka minut na podstawie zdalnej weryfikacji tożsamości (np. wideo rozmowy lub w aplikacji na „selfie”).

SKANSERWIS

SkanSerwis zajmuje się szeroko pojętą tematyką elektronicznej archiwizacji dokumentów. Od ponad 20 lat skanuje masowo dokumenty z różnych obszarów biznesowych, wykorzystując przy tym niezawodne oprogramowanie i sprzęt wiodących producentów tj. Kodak Alaris, Ricoh (Fujitsu), Canon, EPSON, i jest jednocześnie dostawcą tych skanerów na rynek polski oraz ich autoryzowanym serwisem.

Misją SkanSerwis jest być zaufanym i niezawodnym dostawcą sprzętu oraz usług w zakresie przetwarzania dokumentów. Celem pracy jest umożliwienie dostępu do dokumentów w postaci elektronicznej w najkrótszym możliwym czasie.

ASSECO

Asseco to jedna z największych firm informatycznych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, która od lat wspiera organizacje w cyfrowej transformacji procesów biznesowych. Szczególnie silnie rozwija rozwiązania w obszarze paperless, umożliwiające rezygnację z papierowych dokumentów i przeniesienie kluczowych procesów do środowiska cyfrowego. Dzięki takim narzędziom jak Signer, e-Doręczenia, e-ID Hub, SignHub czy biocertiX, Asseco zapewnia organizacjom możliwość szybkiego, bezpiecznego i w pełni zgodnego z prawem podpisywania, przesyłania oraz przechowywania dokumentów. Rozwiązania te przyspieszają pracę, zwiększają efektywność operacyjną, redukują koszty i wspierają działania proekologiczne. Asseco oferuje kompleksowe podejście – od analizy procesów i prezentacji dedykowanego rozwiązania, przez wdrożenie w modelu on-premise lub SaaS, aż po utrzymanie systemu i wsparcie operacyjne. Z rozwiązań paperless firmy korzystają m.in. banki, operatorzy telekomunikacyjni i duże przedsiębiorstwa, które dzięki cyfryzacji procesów znacząco ograniczyły zużycie papieru i usprawniły obsługę klientów.

BENEFIT SYSTEMS

MyBenefit to kompleksowy produkt zawierający rozwiązania dla zespołów HR i kadr, ale również dla managerów, który zmienia sposób zarządzania świadczeniami pozapłacowymi. To intuicyjna, internetowa platforma, na której pracownicy samodzielnie wybierają benefity (spośród tysięcy propozycji: sport, kultura, turystyka, zakupy), dzięki czemu zawsze otrzymują to, czego naprawdę potrzebują. Wśród rozwiązań dla zespołów HR,  MyBenefit oferuje m.in. e-podpis, moduł abonamentów, Intranet, wnioski pracownicze czy moduł Total Reward Statement.

Kluczowe korzyści dla HR:

  • Uproszczenie administracji – koniec z ręcznym rozliczaniem i dystrybucją voucherów. Pełna automatyzacja i minimum pracy dla działu HR.
  • Efektywne zarządzanie budżetem i ZFŚS – system umożliwia precyzyjne rozliczanie środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i programów premiowych. Dzięki przejrzystym raportom masz pełną kontrolę nad budżetem.
  • Moduł wynagrodzeń – nowoczesny moduł pozwalający dostosować siatkę oraz systemy wynagrodzeń adekwatne do nadchodzącej dyrektywy o przejrzystości wynagrodzeń, które będą obowiązywać w 2026 roku. Dzięki wsparciu ekspertów Moduł wynagrodzeń od MyBenefit jest gwarancją szybkiej, ale i skutecznej implementacji zgodnej z wytycznymi.

UNIT4 Polska

UNIT4 od 30 lat tworzy oprogramowanie dla biznesu, które usprawnia pracę, działa samodzielnie, jest intuicyjne i nastawione na potrzeby ludzi, którzy go używają. Produkty firmy umożliwiają inteligentną automatyzację procesów biznesowych.

Unit4 oferuje systemy do obsługi procesów kadrowo-płacowych, aplikacje do konkretnych procesów biznesowych czy kompletne pakiety do zarządzania całą organizacją.

KDR Solutions

KDR Solutions Sp. z o.o. od ponad 12 lat specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania kompetencjami pracowników. Opracowana przez firmę Matryca Kompetencji SkillBox zdobyła uznanie wśród kadry menedżerskiej największych firm w Polsce.

SkillBox umożliwia ocenę kompetencji oraz powiązanie umiejętności pracowników z poziomami wynagrodzeń. Matryca Umiejętności pozwala wyłonić obiektywne kryteria różnic płacowych, co wspiera wartościowanie stanowisk oraz raportowanie luk płacowych.
SkillBox wspiera również procesy HR w zakresie ocen okresowych, planowania i budżetowania szkoleń, zarządzania kwalifikacjami oraz sukcesją pracowników.

All for One Poland

All for One Poland (dawniej BCC) od 30 lat wspiera duże i średnie przędsiębiorstwa w cyfryzacji procesów m.in. w obszarze kapitałem ludzkim. Team konsultantów firmy wspierał m.in. wdrożenia systemów HCM w największych polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych.

All for One jako największy partner SAP w Polsce realizuje m.in. wdrożenia systemów HR od SAP (SAP HR/HCM, SuccessFactors), oferuje także autorskie dodatki do SAP (obsługa PPK, luki płacowej). All for One dostarcza też nowoczesne platformy digitalizacji w HR: Rockawork (e-teczki, onboarding), BeeOffice (samoobsługa pracownicza) i E-Time (zaawansowane zarządzanie czasem placy, w tym tworzenie grafików pracy z użyciem AI).

Więcej: www.all-for-one.pl

Miejsce

Hotel Presidential (dawn. Marriott)

Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa

Dołącz do naszego newslettera

Dołącz do naszego newslettera

Administrator danych
Administrator danych osobowych: Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki Spółka jawna Adres ul. Grzybowska 2/34, 00-131 Warszawa

Kontakt z Administratorem
W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: biuro@digitalhr.pl

Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO gdzie prawnie uzasadniony interes Administratora polega na marketingu bezpośredniego produktów i usług, w związku z wyrażeniem zgody w rozumieniu art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być dostawcy usług informatycznych.

Okres przechowywania
Dane osobowe są przechowywane do momentu wycofania zgody w rozumieniu art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Prawa przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługuję Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Przysługuję Państwu również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuję Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO Stawki 2, Warszawa.

Dobrowolność danych
Podanie danych jest dobrowolne.
Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.