Tradycyjne, papierowe akta osobowe powoli odchodzą w przeszłość, ustępując miejsca nowoczesnym rozwiązaniom elektronicznym, takim jak systemy e-teczek. Dzięki cyfryzacji dokumentacji zyskujesz nie tylko oszczędność czasu i miejsca, ale również pełne bezpieczeństwo danych, zgodność z przepisami oraz łatwy dostęp do informacji.
IWQ Dossier to sprawdzone narzędzie, które wprowadza elektroniczną dokumentację pracowniczą na zupełnie nowy poziom. Dzięki funkcjonalnościom, takim jak automatyczne zarządzanie okresami przechowywania dokumentów, elastyczne definiowanie uprawnień użytkowników czy szybkie wyszukiwanie danych, e-teczka eliminuje potrzebę papierowych archiwów. Bezpieczeństwo danych, oszczędność czasu i pełna zgodność z przepisami to tylko niektóre korzyści, które oferuje IWQ Dossier.
E-teczka pracownika eFOB to cyfrowa wersja tradycyjnej teczki osobowej, w której przechowywane są wszystkie dokumenty związane z zatrudnieniem pracownika. Jest to nowoczesne narzędzie HR umożliwiające bezpieczne, zgodne z przepisami oraz łatwe zarządzanie dokumentacją kadrową w firmie. eFOB to innowacyjny system HR, do zarządzania elektroniczną dokumentacją pracowników, który usprawnia procesy kadrowe, oszczędza czas i zapewnia pełną zgodność z przepisami prawa pracy w Polsce.
Współczesne działy HR coraz częściej sięgają po podpisy elektroniczne i pieczęci, które nie tylko przyspieszają procesy związane z dokumentacją pracowniczą, ale również zapewniają wygodę, bezpieczeństwo oraz zgodność z przepisami. Dzięki możliwości pracy zarówno w chmurze, jak i na lokalnych serwerach, te rozwiązania są elastyczne i dostosowane do potrzeb każdej organizacji.
SimplySign to proste, szybkie i skuteczne rozwiązanie, szczególnie dla segmentu Enterprise. Podpis może być bezproblemowo zintegrowany z dowolnym systemem obiegu dokumentów czy transakcji lub dowolnym systemem bankowości elektronicznej.
Kwalifikowana pieczęć elektroniczna Certum jest cyfrowym odpowiednikiem Twojej pieczątki firmowej. Zawiera nazwę, adres i inne dane przedsiębiorstwa.
Nasi klienci wykorzystują ją do uwierzytelniania i zapewniania integralności swoich e-dokumentów.
Platformy do e-podpisów to nowoczesne rozwiązania, które usprawniają obieg dokumentów, eliminując potrzebę drukowania i przesyłek papierowych. Oferują intuicyjny interfejs, łatwą obsługę i pełną zgodność z przepisami, co czyni je idealnym wyborem dla firm w każdej branży.
Platformy do e-podpisów łączą wygodę użytkowania z zaawansowanymi funkcjami, pozwalając firmom oszczędzać czas, redukować koszty i podnosić efektywność procesów dokumentacyjnych.
CertumSign to platforma do podpisu dokumentów przez przeglądarkę. Pracuj z dokumentami szybciej, wygodniej i bezpieczniej dzięki usługom Certum. Wystarczy założyć konto i korzystać z dowolnego miejsca na świecie.
Innowacyjne rozwiązania do integracji, automatyzacji i zarządzania tożsamościami cyfrowymi, podpisami elektronicznymi i pieczęciami elektronicznymi.
Outsourcing procesu skanowania pozwala firmom skupić się na swoich kluczowych działaniach, podczas gdy specjaliści dbają o płynne przejście na nowoczesne, cyfrowe rozwiązania. To szybka i bezproblemowa droga do zrezygnowania z papierowych archiwów.
W SkanSerwis zajmujemy się szeroko pojętą tematyką elektronicznej archiwizacji dokumentów. Od ponad 20 lat skanujemy masowo dokumenty z różnych obszarów biznesowych, wykorzystując przy tym niezawodne oprogramowanie i sprzęt wiodących producentów tj. Kodak Alaris, Ricoh (Fujitsu), Canon, EPSON. Jesteśmy jednocześnie dostawcą tych skanerów na rynek polski oraz ich autoryzowanym serwisem.
Iron Mountain Polska to lider rynku zarządzania informacją, archiwizacji i digitalizacji dokumentów. Zapewnia kompleksową obsługę firm w zakresie: consultingu procesów po stronie Klienta, cyklu życia dokumentów w organizacji oraz ich digitalizacji. Jest także dostawcą systemów do zarządzania procesami oraz informacją w efektywny i bezpieczny sposób.
Elektroniczny obieg dokumentów to kluczowy krok w kierunku nowoczesnego i efektywnego zarządzania kadrami. Dzięki niemu procesy HR stają się bardziej przejrzyste, bezpieczne i zgodne z obowiązującymi normami.
Łatwa we wdrożeniu i obsłudze Employee Contract Platform przeznaczona do automatyzacji pracy z dokumentami w oparciu o bezpieczny przepływ danych z różnych narzędzi biznesowych. Pergamin obsługuje cały cykl życia umów i podobnych dokumentów.
E-teczka pracownika eFOB to cyfrowa wersja tradycyjnej teczki osobowej, w której przechowywane są wszystkie dokumenty związane z zatrudnieniem pracownika. Jest to nowoczesne narzędzie HR umożliwiające bezpieczne, zgodne z przepisami oraz łatwe zarządzanie dokumentacją kadrową w firmie.
eFOB to innowacyjny system HR, do zarządzania elektroniczną dokumentacją pracowników, który usprawnia procesy kadrowe, oszczędza czas i zapewnia pełną zgodność z przepisami prawa pracy w Polsce.
Dowiedz się, co jest na topie w branży. Przedstawiamy przegląd najnowszych trendów i wyzwań wpływających na pracę działów HR w miarę rozwoju systemów informatycznych oraz wsparcia ze strony AI.
Zobacz, jak innowacje mogą pomóc w rekrutacjach oraz stanowić wsparcie dla bieżących działań HR Business Partnerów.
Jeśli rozważasz wdrożenie nowych rozwiązań w zakresie e-teczki, potrzebujesz doradztwa w tym zakresie lub stoisz przed wyzwaniami związanymi z digitalizacją archiwum.
DigitalHR
ul. Grzybowska 2/34,
00-131 Warszawa,
woj. mazowieckie
NIP: 5223062526
tel: 517 952 294
e-mail: biuro@digitalhr.pl