Zapisz się na bezpłatny webinar i dowiedz się, jak skutecznie zarządzać dokumentacją pracowniczą i e-teczkami z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów oraz podpisów elektronicznych.
Nie możesz uczestniczyć w dniu wydarzenia? Zapisz się, prześlemy link do nagrania, które przez pewien czas będziemy udostępniali na Digital HR.
Dla kogo?
- Specjaliści i managerowie HR
- Osoby odpowiedzialne za digitalizację procesów w firmie
- Pracownicy kadr i administracji
Dlaczego warto wziąć udział?
- Zdobędziesz ekspercką wiedzę na temat cyfrowego obiegu dokumentów i podpisów elektronicznych w HR.
- Poznasz praktyczne case study z wykorzystaniem narzędzi.
- Dowiesz się, jak uniknąć błędów i wyzwań związanych z wdrożeniem e-teczek.
- Zobaczysz demo procesu podpisywania i archiwizacji dokumentów krok po kroku.
- Otrzymasz specjalne rabaty na wdrożenie cyfrowych rozwiązań w Twojej firmie!
Agenda webinaru
1. Wprowadzenie (ekspert: Łukasz Prasołek)
- Co oznacza forma pisemna, a co dokumentowa zgodnie z prawem cywilnym?
- W jakich dokumentach Kodeks pracy wymaga formy pisemnej?
- Co to jest postać dokumentu?
- Czy profil zaufany może zostać wykorzystany do podpisania umowy o pracę, czy umowy zlecenia?
- Czy umowa o pracę może zostać podpisana przez jedną ze stron podpisem tradycyjnym, a drugą kwalifikowanym?
- Jak podpisać umowę o pracę elektronicznie, gdy pracownik nie ma podpisu kwalifikowanego?
- Jak zarchiwizować umowę w e-teczce, gdy nie jest to jeden plik?
- Jak podpisać elektronicznie umowę zlecenia?
- Jak można składać oświadczenia lub wnioski, gdy Kodeks pracy przewiduje postać papierową lub elektroniczną? Czy system do e-teczki może ułatwiać obieg dokumentów elektronicznych?
- Różnice między rodzajami podpisów elektronicznych.
- Regulacje prawne dotyczące cyfrowego obiegu dokumentów.
Case study: cyfrowy obieg dokumentów w HR a eTeczka – demo i praktyczne aspekty wdrożenia
- Nowe zatrudnienie – elektroniczny obieg dokumentów: generowanie i podpisywanie dokumentów w Pergaminie;
- Archiwizacja w eTeczce eFob – jak poprawnie archiwizować dokumenty
- Podpisywanie/pieczętowanie skanów za zgodnością z oryginałem.
- Przykład wyliczeń kosztów wdrożenia obiegu dokumentów i eTeczek.
- Prezentacja hybrydowego podejścia do cyfryzacji – strategia łączenia cyfrowych i papierowych dokumentów.