Podpis elektroniczny a eTeczka

11 marca, 2025 w godzinach 14:00 - 15:00

Zapisz się na bezpłatny webinar i dowiedz się, jak skutecznie zarządzać dokumentacją pracowniczą i e-teczkami z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów oraz podpisów elektronicznych.

Nie możesz uczestniczyć w dniu wydarzenia? Zapisz się, prześlemy link do nagrania, które przez pewien czas będziemy udostępniali na Digital HR.

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie HR
  • Osoby odpowiedzialne za digitalizację procesów w firmie
  • Pracownicy kadr i administracji

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Zdobędziesz ekspercką wiedzę na temat cyfrowego obiegu dokumentów i podpisów elektronicznych w HR.
  • Poznasz praktyczne case study z wykorzystaniem narzędzi.
  • Dowiesz się, jak uniknąć błędów i wyzwań związanych z wdrożeniem e-teczek.
  • Zobaczysz demo procesu podpisywania i archiwizacji dokumentów krok po kroku.
  • Otrzymasz specjalne rabaty na wdrożenie cyfrowych rozwiązań w Twojej firmie!

Agenda webinaru

1. Wprowadzenie (ekspert: Łukasz Prasołek)

  • Co oznacza forma pisemna, a co dokumentowa zgodnie z prawem cywilnym?
  • W jakich dokumentach Kodeks pracy wymaga formy pisemnej?
  • Co to jest postać dokumentu?
  • Czy profil zaufany może zostać wykorzystany do podpisania umowy o pracę, czy umowy zlecenia?
  • Czy umowa o pracę może zostać podpisana przez jedną ze stron podpisem tradycyjnym, a drugą kwalifikowanym?
  • Jak podpisać umowę o pracę elektronicznie, gdy pracownik nie ma podpisu kwalifikowanego?
  • Jak zarchiwizować umowę w e-teczce, gdy nie jest to jeden plik?
  • Jak podpisać elektronicznie umowę zlecenia?
  • Jak można składać oświadczenia lub wnioski, gdy Kodeks pracy przewiduje postać papierową lub elektroniczną? Czy system do e-teczki może ułatwiać obieg dokumentów elektronicznych?
  • Różnice między rodzajami podpisów elektronicznych.
  • Regulacje prawne dotyczące cyfrowego obiegu dokumentów.

Case study: cyfrowy obieg dokumentów w HR a eTeczka – demo i praktyczne aspekty wdrożenia

  • Nowe zatrudnienie – elektroniczny obieg dokumentów: generowanie i podpisywanie dokumentów w Pergaminie;
  • Archiwizacja w eTeczce eFob – jak poprawnie archiwizować dokumenty
  • Podpisywanie/pieczętowanie skanów za zgodnością z oryginałem.
  • Przykład wyliczeń kosztów wdrożenia obiegu dokumentów i eTeczek.
  • Prezentacja hybrydowego podejścia do cyfryzacji – strategia łączenia cyfrowych i papierowych dokumentów.

Liczba miejsc ograniczona. Wypełnij formularz poniżej i dołącz do webinaru:

Zdjęcie przykładowego webinaru
Zdjęcie przykładowego webinaru

Formularz zgłoszeniowy

Wydarzenie archiwalne

Podpis elektroniczny a eTeczka

Na ten webinar nie można się już zapisać

Udostępnij i zapisz

Temat:

Podpis elektroniczny a eTeczka

Wydarzenie miało miejsce dnia:

11 marca, 2025 w godzinach 14:00 - 15:00

Wyniki badań wkrótce w aplikacji mObywatel – cyfrowa rewolucja w polskiej ochronie zdrowia

Podczas V edycji konferencji AI & MEDTECH CEE jasno wybrzmiała nowa linia transformacji systemu opieki zdrowotnej w Polsce – intensyfikacja cyfryzacji i wdrażanie narzędzi opartych o sztuczną inteligencję. Podmioty odpowiedzialne za ten proces, w tym Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum e-Zdrowia, przedstawiają konkretny plan działania, którego kluczowym elementem są

Czytaj więcej »
Na zdjęciu widzimy biurko zapełnione dokumentami, teczkami, laptopem, kalkulatorem i smartfonem. Ekran laptopa pokazuje stronę logowania z miejscem na login i hasło. W tle, na ścianie, przypięto kilka kartek z tekstem.

Zmiany w Obowiązku Przechowywania Zgłoszeń do ZUS – nadchodzi koniec papierowego archiwum?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowuje istotną nowelizację przepisów, która może ucieszyć wielu przedsiębiorców. Projekt ustawy przewiduje zniesienie obowiązku przechowywania papierowych zgłoszeń do ZUS przez płatników składek – i to nawet wtedy, gdy zgłoszenia te zostały już przesłane drogą elektroniczną. To kolejny krok w kierunku deregulacji i cyfryzacji, a

Czytaj więcej »

Wyniki badań wkrótce w aplikacji mObywatel – cyfrowa rewolucja w polskiej ochronie zdrowia

Podczas V edycji konferencji AI & MEDTECH CEE jasno wybrzmiała nowa linia transformacji systemu opieki zdrowotnej w Polsce – intensyfikacja cyfryzacji i wdrażanie narzędzi opartych o sztuczną inteligencję. Podmioty odpowiedzialne za ten proces, w tym Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum e-Zdrowia, przedstawiają konkretny plan działania, którego kluczowym elementem są

Czytaj więcej »
Na zdjęciu widzimy biurko zapełnione dokumentami, teczkami, laptopem, kalkulatorem i smartfonem. Ekran laptopa pokazuje stronę logowania z miejscem na login i hasło. W tle, na ścianie, przypięto kilka kartek z tekstem.

Zmiany w Obowiązku Przechowywania Zgłoszeń do ZUS – nadchodzi koniec papierowego archiwum?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowuje istotną nowelizację przepisów, która może ucieszyć wielu przedsiębiorców. Projekt ustawy przewiduje zniesienie obowiązku przechowywania papierowych zgłoszeń do ZUS przez płatników składek – i to nawet wtedy, gdy zgłoszenia te zostały już przesłane drogą elektroniczną. To kolejny krok w kierunku deregulacji i cyfryzacji, a

Czytaj więcej »

Wyniki badań wkrótce w aplikacji mObywatel – cyfrowa rewolucja w polskiej ochronie zdrowia

Podczas V edycji konferencji AI & MEDTECH CEE jasno wybrzmiała nowa linia transformacji systemu opieki zdrowotnej w Polsce – intensyfikacja cyfryzacji i wdrażanie narzędzi opartych o sztuczną inteligencję. Podmioty odpowiedzialne za ten proces, w tym Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum e-Zdrowia, przedstawiają konkretny plan działania, którego kluczowym elementem są

Czytaj więcej »
Na zdjęciu widzimy biurko zapełnione dokumentami, teczkami, laptopem, kalkulatorem i smartfonem. Ekran laptopa pokazuje stronę logowania z miejscem na login i hasło. W tle, na ścianie, przypięto kilka kartek z tekstem.

Zmiany w Obowiązku Przechowywania Zgłoszeń do ZUS – nadchodzi koniec papierowego archiwum?

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowuje istotną nowelizację przepisów, która może ucieszyć wielu przedsiębiorców. Projekt ustawy przewiduje zniesienie obowiązku przechowywania papierowych zgłoszeń do ZUS przez płatników składek – i to nawet wtedy, gdy zgłoszenia te zostały już przesłane drogą elektroniczną. To kolejny krok w kierunku deregulacji i cyfryzacji, a

Czytaj więcej »