Podpis elektroniczny a eTeczka

11 marca, 2025 w godzinach 14:00 - 15:00

Zapisz się na bezpłatny webinar i dowiedz się, jak skutecznie zarządzać dokumentacją pracowniczą i e-teczkami z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów oraz podpisów elektronicznych.

Nie możesz uczestniczyć w dniu wydarzenia? Zapisz się, prześlemy link do nagrania, które przez pewien czas będziemy udostępniali na Digital HR.

Dla kogo?

  • Specjaliści i managerowie HR
  • Osoby odpowiedzialne za digitalizację procesów w firmie
  • Pracownicy kadr i administracji

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Zdobędziesz ekspercką wiedzę na temat cyfrowego obiegu dokumentów i podpisów elektronicznych w HR.
  • Poznasz praktyczne case study z wykorzystaniem narzędzi.
  • Dowiesz się, jak uniknąć błędów i wyzwań związanych z wdrożeniem e-teczek.
  • Zobaczysz demo procesu podpisywania i archiwizacji dokumentów krok po kroku.
  • Otrzymasz specjalne rabaty na wdrożenie cyfrowych rozwiązań w Twojej firmie!

Agenda webinaru

1. Wprowadzenie (ekspert: Łukasz Prasołek)

  • Co oznacza forma pisemna, a co dokumentowa zgodnie z prawem cywilnym?
  • W jakich dokumentach Kodeks pracy wymaga formy pisemnej?
  • Co to jest postać dokumentu?
  • Czy profil zaufany może zostać wykorzystany do podpisania umowy o pracę, czy umowy zlecenia?
  • Czy umowa o pracę może zostać podpisana przez jedną ze stron podpisem tradycyjnym, a drugą kwalifikowanym?
  • Jak podpisać umowę o pracę elektronicznie, gdy pracownik nie ma podpisu kwalifikowanego?
  • Jak zarchiwizować umowę w e-teczce, gdy nie jest to jeden plik?
  • Jak podpisać elektronicznie umowę zlecenia?
  • Jak można składać oświadczenia lub wnioski, gdy Kodeks pracy przewiduje postać papierową lub elektroniczną? Czy system do e-teczki może ułatwiać obieg dokumentów elektronicznych?
  • Różnice między rodzajami podpisów elektronicznych.
  • Regulacje prawne dotyczące cyfrowego obiegu dokumentów.

Case study: cyfrowy obieg dokumentów w HR a eTeczka – demo i praktyczne aspekty wdrożenia

  • Nowe zatrudnienie – elektroniczny obieg dokumentów: generowanie i podpisywanie dokumentów w Pergaminie;
  • Archiwizacja w eTeczce eFob – jak poprawnie archiwizować dokumenty
  • Podpisywanie/pieczętowanie skanów za zgodnością z oryginałem.
  • Przykład wyliczeń kosztów wdrożenia obiegu dokumentów i eTeczek.
  • Prezentacja hybrydowego podejścia do cyfryzacji – strategia łączenia cyfrowych i papierowych dokumentów.

Liczba miejsc ograniczona. Wypełnij formularz poniżej i dołącz do webinaru:

Zdjęcie przykładowego webinaru

Formularz zgłoszeniowy

Chcę się zapisać na webinar

Podpis elektroniczny a eTeczka

Administratorami Pani/Pana danych osobowych są organizatorzy wydarzenia, tj. Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki Spółka jawna (więcej w Polityce Prywatności), Pergamin Sp. z o.o. Polityce Prywatności) oraz HRobots sp. z o.o. Polityce Prywatności). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia uczestnictwa w wydarzeniu oraz (w razie udzielenia dodatkowej zgody poniżej) wysyłania treści marketingowych.

Udostępnij i zapisz

Temat:

Podpis elektroniczny a eTeczka

Kiedy:

11 marca, 2025 w godzinach 14:00 - 15:00

Dodaj do kalendarza:

Udostępnij:

fb
X
in
email

Przyszłość rynku pracy w erze cyfryzacji

W ciągu najbliższych trzech lat globalny rynek pracy może zmniejszyć się o ponad 14 milionów miejsc pracy, szczególnie w zawodach opartych na powtarzalnych zadaniach. Jednak nie wszystkie profesje są narażone na negatywne skutki cyfrowej rewolucji – niektóre pozostają odporne na automatyzację i rozwój sztucznej inteligencji.

Czytaj więcej »

Przyszłość rynku pracy w erze cyfryzacji

W ciągu najbliższych trzech lat globalny rynek pracy może zmniejszyć się o ponad 14 milionów miejsc pracy, szczególnie w zawodach opartych na powtarzalnych zadaniach. Jednak nie wszystkie profesje są narażone na negatywne skutki cyfrowej rewolucji – niektóre pozostają odporne na automatyzację i rozwój sztucznej inteligencji.

Czytaj więcej »
Obraz wyróżniający - aplikacja e-urząd skarbowy

e-Urząd Skarbowy: Nowoczesne narzędzie cyfryzacji procesów podatkowych

W kontekście intensywnej cyfryzacji sektora administracji publicznej e-Urząd Skarbowy odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej polskiego systemu podatkowego. Ta nowoczesna platforma internetowa, stworzona przez Ministerstwo Finansów oraz Krajową Administrację Skarbową, zapewnia podatnikom oraz przedsiębiorcom możliwość załatwiania spraw podatkowych w sposób szybki, bezpieczny i komfortowy, eliminując konieczność osobistych wizyt w urzędach.

Czytaj więcej »

Przyszłość rynku pracy w erze cyfryzacji

W ciągu najbliższych trzech lat globalny rynek pracy może zmniejszyć się o ponad 14 milionów miejsc pracy, szczególnie w zawodach opartych na powtarzalnych zadaniach. Jednak nie wszystkie profesje są narażone na negatywne skutki cyfrowej rewolucji – niektóre pozostają odporne na automatyzację i rozwój sztucznej inteligencji.

Czytaj więcej »
Obraz wyróżniający - aplikacja e-urząd skarbowy

e-Urząd Skarbowy: Nowoczesne narzędzie cyfryzacji procesów podatkowych

W kontekście intensywnej cyfryzacji sektora administracji publicznej e-Urząd Skarbowy odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej polskiego systemu podatkowego. Ta nowoczesna platforma internetowa, stworzona przez Ministerstwo Finansów oraz Krajową Administrację Skarbową, zapewnia podatnikom oraz przedsiębiorcom możliwość załatwiania spraw podatkowych w sposób szybki, bezpieczny i komfortowy, eliminując konieczność osobistych wizyt w urzędach.

Czytaj więcej »