Coraz więcej procesów kadrowych odbywa się w środowisku cyfrowym – od rekrutacji po rozwiązanie umowy. Zapraszamy w związku z powyższym na webinar, w trakcie którego pokażemy, jak wygląda od praktycznej strony proces podpisu dokumentu – od inicjacji procesu do powrotu podpisanego dokumentu do eTeczki.
Webinar odbywa się przy wsparciu firm HRobots oraz Signius, które zaprezentują w praktyce działanie zintegrowanych rozwiązań.
- Jakie mamy rodzaje podpisów elektronicznych?
- Które podpisy elektroniczne można wykorzystywać w procesach HR?
- Jak wygląda proces podpisu w Signius – od inicjacji procesu w eFOB do powrotu podpisanego dokumentu do eTeczki?
- Jak sprawdzić status i certyfikat podpisu w eFOB?
- Jak budować obiegi dokumentów i łączyć różne typy podpisów w jednym procesie?
- Jak działa integracja eFOB z Signius?
- Czy można automatyzować masowe wysyłki do podpisu?
Prowadzący:
Maciej Zygmański – Business Development Manager, Signius S.A.
Odpowiada za sprzedaż i rozwój rynku w SIGNIUS. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w branży ubezpieczeniowej (Pramerica Financial w USA, Prudential Polska w UK). Z sukcesem łączy wiedzę z sektora finansowego z rozwojem innowacyjnych procesów zdalnego zarządzania dokumentami. Doktor nauk humanistycznych, absolwent UAM oraz studiów podyplomowych na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Tomasz Drzewiecki – Założyciel i Prezes Zarządu HRobots.
Jest ekspertem IT z wieloletnią praktyką, w tym w obszarach sztucznej inteligencji. Jako menedżer posiada doświadczenie w zarządzaniu wiedzą, projektami i usługami IT. Ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku Informatyka. Uczestniczył w programie dot. innowacyjności na Carnege Mellon University w USA. W HRobots odpowiedzialny za projekt B+R eFOB – Inteligentna eTeczka Pracownika, współfinansowany przez NCBiR ze środków unijnych.
Łukasz Prasołek – ukończył z wyróżnieniem wydział prawa UW oraz studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Organizacji w SGH, a także dwustopniowe studia dla IOD w WSB Merito, a więc łączy wiedzę z prawa pracy z zagadnieniami ochrony danych osobowych. W latach 2003-2006 pracownik Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Pracy, specjalizujący się w praktycznych aspektach czasu pracy i czasu pracy kierowców, a w latach 2006-2015 pracownik Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego.
Od 2019 r. zajmuje się elektronizacją dokumentacji pracowniczej i jest współautorem oraz redaktorem merytorycznym jedynego w Polsce podręcznika opisującego proces elektronizacji dokumentacji pracowniczej. Audytuje dostawców e-teczek oraz pomaga działom HR w przygotowaniu projektów przejścia na elektroniczną dokumentację pracowniczą.




