Kim jesteśmy?
Łatwa we wdrożeniu i obsłudze Employee Contract Platform przeznaczona do automatyzacji pracy z dokumentami w oparciu o bezpieczny przepływ danych z różnych narzędzi biznesowych. Pergamin obsługuje cały cykl życia umów i podobnych dokumentów.
Umożliwiamy:
Nasza misja
Nasza platforma stanowi odpowiedź na nieefektywne zarządzanie przez duże firmy dokumentami prawnymi z użyciem papieru, Worda oraz poczty e-mail. Pomagamy działom HR uprościć zarządzanie dokumentami i skracamy czas przeznaczany na każdy etap pracy z umową. Odzyskujemy nawet 80% czasu, który zespół HR może poświęcić na rozwojowe i strategiczne obowiązki. Pozwalamy zaoszczędzić od 300 tysięcy do miliona złotych rocznie w zależności od wielkości organizacji, bo tyle kosztuje brak automatyzacji w działach HR. Nasza platforma automatyzuje procesy związane z umowami tak, aby były dopasowane do indywidualnych potrzeb każdej dużej firmy. Zmniejszamy zaangażowanie działów prawnych w obsługę powtarzalnych umów oraz dbamy o compliance firmy.
Dlaczego warto wybrać nasze rozwiązanie?
Pergamin pomaga odzyskać kontrolę nad umowami i ich przepływem. Integrujemy się z ponad 1000 aplikacji biznesowych, w tym z największymi platformami HRM (enova365, Teta HR, Comarch ERP Optima, Comarch XL). Jesteśmy jak legal framework dla firm, czyli system, który pozwala zachować bezpieczeństwo prawne, na którym zależy enterprise’om, zwiększając jakość i tempo pracy.
Korzyści po wdrożeniu Pergaminu
Zobacz funkcje pomocnicze w oknie umowy w Pergaminie: powiadomienia, komentarze i wiele więcej
Tworzenie dokumentów w Pergaminie – dane mogą być wprowadzane ręcznie albo pochodzić z HRM. Posiadamy dwustronną natywną integrację z enova365, Teta HR, Comarch Optima i Comarch XL.
Tworzenie umowy w kreatorze szablonów – dzięki wbudowanemu Kreatorowi szablonów w Pergaminie dajemy możliwość samodzielnego wprowadzenia potrzebnych wzorów umów Twojej firmy. Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij do nas wzory umów, a nasz zespół wdrożenia wprowadzi je za Ciebie.
Interaktywne formularze – to łatwy sposób na wygenerowanie m.in. kwestionariuszy osobowych, oświadczeń, formularzy rekrutacyjnych udostępnianych kontrahentowi lub sporządzenie oferty dla klienta. Wszystko po to, aby w łatwy sposób zebrać dane zasilające umowę.
Akcje masowe – w Pergaminie dajemy możliwość masowego tworzenia wielu dokumentów na raz poprzez wgranie swojego pliku CSV. Są one uzupełniane gotowymi danymi z arkuszy, które mają znaleźć się w umowach.
Kolejka podpisu – ustawienie kolejności akceptacji dokumentu w ramach Zespołu w Pergaminie. Możemy dodawać do niej Członków zespołu i zewnętrznych kontrahentów, przypisać rolę Akceptującego/Podpisującego i ustawić typ podpisu, jakim ma być podpisana umowa. Za pośrednictwem kolejki można również przede wszystkim rozesłać zaproszenia do podpisania umowy. Kolejka podpisu w Pergaminie pozwala skrócić o połowę czas potrzebny na uzyskanie akceptacji i podpisu dokumentu.
Dodawanie komentarzy wewnętrznych i publicznych do dokumentu – możliwość dodawania komentarzy do umów i innych dokumentów HR widocznych dla wszystkich członków Zespołu lub widocznych jedynie dla pracownika/kandydata.
Historia aktywności i wersje dokumentu – możliwości nanoszenia poprawek na dokument aż do momentu uzyskania podpisu, bez cofania się w procesie. Śledzenie statusu umowy, monitorowanie postępu procesu i nadzór nad zmianami wprowadzonymi do dokumentu.
Dzięki modułowi sekwencji dokumentów sprawiamy, aby w trakcie procesu dane zasilały dokumenty automatycznie, w odpowiedniej kolejności, z minimalnym zaangażowaniem działu kadr.
Jak działają sekwencje dokumentów?
DigitalHR
ul. Grzybowska 2/34,
00-131 Warszawa,
woj. mazowieckie
NIP: 5223062526
tel: 517 952 294
e-mail: biuro@digitalhr.pl