Część ogólna – wprowadzenie
Od czego rozpocząć proces wprowadzania digitalizacji i samoobsługi pracowników?
Na czym polega automatyzacja procesów związanych z samoobsługą pracownika?
Jak wygląda proces zatrudniania dla pracowników zdalnych lub pracujących w różnych lokalizacjach?
Jakie są możliwości integracji TalentPoint z innymi systemami np. kadrowo-płacowymi?
Jakie są wymogi prawne związane z procesem zatrudnienia i podpisywania umów elektronicznych?
Jakie bariery mogą pojawić się na etapie wdrażania samoobsługi pracowników?
Rozwiązania TalentPoint w EBS S.A. (Thai Wok, Prowansja)
Jak przebiegał proces wdrożenia nowego systemu w EBS?
Jak zmienił się proces zatrudnienia i obsługi umów z punktu widzenia pracownika kadr?
Jakie są kluczowe elementy samoobsługi pracownika w TalentPoint, które ułatwiają proces zatrudnienia i podpisywania umów?
W jaki sposób samoobsługa pracownika wpływa na doświadczenia pracowników w EBS?
W jaki sposób TalentPoint wspiera proces aktualizacji i odnawiania umów oraz innych dokumentów pracowniczych?