Kim jesteśmy?
W SkanSerwis zajmujemy się szeroko pojętą tematyką elektronicznej archiwizacji dokumentów. Od ponad 20 lat skanujemy masowo dokumenty z różnych obszarów biznesowych, wykorzystując przy tym niezawodne oprogramowanie i sprzęt wiodących producentów tj. Kodak Alaris, Ricoh (Fujitsu), Canon, EPSON. Jesteśmy jednocześnie dostawcą tych skanerów na rynek polski oraz ich autoryzowanym serwisem.
Nasza misja
Naszą misją jest być zaufanym i niezawodnym dostawcą sprzętu oraz usług w zakresie przetwarzania dokumentów. Celem naszej pracy jest umożliwienie dostępu do dokumentów w postaci elektronicznej w najkrótszym możliwym czasie. Przełoży się to na dostęp do informacji, która w obecnych czasach jest podstawą dobrze funkcjonującego biznesu.
Oferujemy profesjonalną usługę skanowania akt osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy Rodziny i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej (akt obowiązujący z dnia 10 kwietnia 2024 r.), z zachowaniem najwyższych standardów ochrony danych osobowych.
Omawiamy z Klientem zakres prac m.in ilości teczek do zeskanowania, sposób ich przechowywania, jakość, w jakiej formie i w jaki sposób należy przekazać zeskanowanie pliki. Uzgadniamy optymalny proces skanowania oraz czas wykonania usługi.
Odbieramy dokumenty ze wskazanej lokalizacji własnym dedykowanym, bezpiecznym i monitorowanym przez system GPS transportem. Dokumenty przewożone są w plastikowych skrzyniach, które mogą zostać zabezpieczone plombami. Każdy odbiór dokumentów odbywa się na podstawie protokołu przekazania.
Pracownik odbierający dokumenty od Klienta, dostarcza je do naszej siedziby, do monitorowanego pokoju przetwarzania i przekazuje je na ręce wyznaczonego kierownika projektu. Jeżeli Klient potrzebuje dostępu do wybranych dokumentów, udostępniamy ich skany przez wcześniej ustalony kanał wymiany danych.
Dokumenty zostają przygotowane do skanowania poprzez rozszycie i ułożenie do skanowania, zachowując przy tym kolejność występowania dokumentów w teczkach.
W procesie skanowania powstają obrazy dokumentów zaindeksowane wg przyjętych założeń. Operator skanera podczas skanowania i indeksowania weryfikuje kompletność dokumentacji w obrębie teczki (zgodnie z spisami treści w poszczególnych częściach).
Po zeskanowaniu teczki zostają złożone do wersji pierwotnej (otrzymanej od Klienta), włożone do tych samych skrzynek i zaplombowane.
Po zeskanowaniu otrzymujemy obraz w pdf oraz pliki indeksowe w wymaganej postaci np. xml.
Powyższe pliki przygotowane są zgodnie z uzgodnieniami z Klientem tak, aby były gotowe do zaimportowania do systemu e-teczki, który posiada Klient.
Przekazanie danych odbywa się przez wcześniej ustalony z Klientem bezpieczny kanał wymiany danych. Może to być dysk zewnętrzny, serwer sftp, przez VPN itp.
Dokumenty zwracane są na podstawie protokołu przekazania – analogicznie jak w pkt. 2
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy indywidualną, spersonalizowaną ofertę.
Jeśli chcesz skonsultować swoją sprawę bezpośrednio, skontaktuj się z Malwiną Kultys:
tel: +48 516 339 073
e-mail: m.kultys@skanserwis.pl
tel: 22 836 02 76
e-mail: biuro@skanserwis.pl
Jeżeli chcesz poznać naszą firmę bliżej, zapraszamy do odwiedzenia strony:
DigitalHR
ul. Grzybowska 2/34,
00-131 Warszawa,
woj. mazowieckie
NIP: 5223062526
tel: 517 952 294
e-mail: biuro@digitalhr.pl