Do konferencji Digital HR 2025 pozostało jeszcze

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Konferencja DigitalHR  11-12 grudnia 2025 r.

Dzień 1 (11 grudnia)
08:30 – 09:00Rejestracja uczestników
09:00 – 09:15Otwarcie konferencji „Wznosimy HR na wyższy poziom!”
Joanna Liksza, Klub cbHR; Łukasz Prasołek, Praktyczne Szkolenia; Jakub Porycki, DigitalHR
CZĘŚĆ 1: WPROWADZENIE DO TRANSPARENTNOŚCI WYNAGRODZEŃ
09:15 – 09:40Jak rozumiemy wynagrodzenie w dyrektywie o transparentności wynagrodzeń?
Krzysztof Walczak
09:40 – 10:00Jak informować kandydatów do pracy o wynagrodzeniach?
Michał Chodkowski
10:00 – 10:25Jakie pułapki kryje w sobie dyrektywa o transparentności – wyjaśnienie podstawowych pojęć
Łukasz Prasołek
10:25 – 10:45Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 2: PRZEJRZYSTE STRUKTURY WYNAGRADZANIA
10:45 – 11:10Jak budować transparentne struktury wynagradzania – nowe wymagania prawne
dr Agnieszka Gajek, Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy
11:10 – 11:30Przejrzyste struktury wynagradzania w praktyce – case study dużej grupy kapitałowej
11:30 – 11:50Moduł Wynagrodzeń – jak system informatyczny wspiera budowę struktur wynagradzania
Joanna Liksza i Tomasz Karniewicz, Benefit Systems S.A.
11:50 – 12:10Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 3: POMIAR LUKI PŁACOWEJ
12:10 – 12:30Jak mierzyć lukę płacową – praktyczne podejście
Krzysztof Gugała
12:30 – 12:50Jak wyceniać świadczenia rzeczowe do raportowania luki płacowej?
Jarosław Sawicki
12:50 – 13:05Luka płacowa – prezentacja rozwiązania
Katarzyna Sidor-Dąbrowski, Pekao S.A.
13:05 – 13:25Czy i w jaki sposób mogą pomóc firmy outsourcingowe w mierzeniu i raportowaniu luki płacowej?
Irmina Gocan, HRK S.A.
13:25 – 14:10PRZERWA LUNCHOWA
CZĘŚĆ 4: TRANSPARENTNE ZASADY PREMIOWANIA ORAZ BENEFITY
14:10 – 14:30Czy premia uznaniowa zniknie?
Monika Frączek
14:30 – 14:55Jak budować przejrzyste i motywacyjne systemy premiowe?
Robert Manikowski
14:55 – 15:10Informowanie pracowników o wynagrodzeniach
15:10 – 15:30Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 5: TOTAL REWARD STATEMENT I PODSUMOWANIE
15:30 – 15:50Jak przygotować Total Reward Statement?
Piotr Sedlak, Sedlak & Sedlak
15:50 – 16:10Total Reward Statement – case study
Agata Stopyra-Płatek, Aleksandra Leśnicka, Grupa PZU
16:10 – 16:40Transparentność w wynagrodzeniach: ZA I PRZECIW – panel dyskusyjny
Uczestnicy: Benefit Systems, Deloitte, Enel-Med, Grupa PZU, Leadec, MJM Holdings, Rossmann, ManaHR
Moderatorzy: Joanna Liksza & Łukasz Prasołek
16:40 – 17:00Podsumowanie konferencji przez moderatorów

Dzień 2 (12 grudnia)
09:00 – 09:10 Otwarcie Konferencji „Wznosimy HR na wyższy poziom!”
Michał Tabor, Obserwatorium.biz; Łukasz Prasołek, Praktyczne Szkolenia; Jakub Porycki, DigitalHR
CZĘŚĆ 1: DEREGULACJA UŁATWIA DIGITALIZACJĘ W HR
09:10 – 09:25 Postać i forma dokumentu – wyjaśnienie różnic
Łukasz Prasołek
09:25 – 09:45 Jak przebiega deregulacja w Kodeksie pracy?
Monika Frączek
09:45 – 10:05 Jak przebiega deregulacja w obszarze BHP?
Karolina Główczyńska-Woelke
10:05 – 10:20 Czy w podatkach i ubezpieczeniach też można mówić o deregulacji?
Jarosław Sawicki
10:20 – 10:40 Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 2: EUROPEJSKI PORTFEL TOŻSAMOŚCI CYFROWEJ I USŁUGI ZAUFANIA
10:40 – 11:00 Europejskie Ramy Tożsamości Cyfrowej – co to oznacza dla branży HR?
Michał Tabor, ekspert Obserwatorium.biz
11:00 – 11:15 Zmiany w eDoręczeniach 2025+.
Adam Ptasiewicz, ekspert Obserwatorium.biz
11:15 – 11:35 Nowe usługi zaufania – elektroniczne poświadczenia atrybutów, eArchiwum jako narzędzia do digitalizacji HR.
Marcin Wolski, ekspert Obserwatorium.biz
11:35 – 11:55 Panel dyskusyjny: Kwalifikowany podpis elektroniczny, teraz również z mObywatela – jak może pomóc w optymalizacji procesów HR?
Moderator: Miłosz Brakoniecki, ekspert Obserwatorium.biz, Barbara Kolasa Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Artur Miękina, Asseco Data Systems, 
11:55 – 12:20 Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 3: ELEKTRONICZNE UMOWY I OBIEG DOKUMENTÓW
12:20 – 12:35 Podpis elektroniczny “OD ZARAZ”
Maciej Zygmański, Business Development Mananger, SIGNIUS sp. z o.o.
12:35 – 12:55 Katalog 300 dokumentów w HR – co elektroniczne i z jakim podpisem? Praktyczna ściąga przed wdrożeniem e-teczki.
Łukasz Prasołek
12:55 – 13:15 Jak projektowo wdrożyć e-teczkę w organizacji?
Anna Jankowska – Jankowska HR Project
13:15 – 13:35

Od digitalizacji dokumentów do w pełni cyfrowego procesu HR czyli jak można w pełni zrezygnować z papieru”

Paulina Dzwonkowska, Key Account Manager Asseco Data Systems, Paweł Michalski, Business Lead Iron Mountain Polska

13:35 – 14:15 PRZERWA LUNCHOWA
CZĘŚĆ 4: E-TECZKI W PRAKTYCE
14:15 – 14:30 Korzystanie z e-teczki w praktyce – 5 perspektyw (pracodawca, pracownik, manager, zespół HR oraz PIP)
adw. Kinga Kowalska – Szura
14:30 – 14:45

Case study

Małgorzata Wysłouch, Symfonia & Justyna Horodecka, Schibsted &Vend Polska

14:45 – 15:00 Panel dyskusyjny z dostawcami usług dla HR
15:00 – 15:30 Przerwa kawowa
CZĘŚĆ 5: RODO W PROCESACH DIGITALIZACJI
15:30 – 15:50 E-teczki a RODO
Tomasz Drzewiecki, Symfonia, Mirosław Gumularz, NewTechLaw
15:50 – 16:10 Skanowanie akt – prawidłowe zabezpieczenie procesu
Tomasz Izydorczyk, NewTechLaw
16:10 – 16:40 Podsumowanie konferencji – panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kinga Kowalska-Szura, Anna Jankowska, Michał Tabor, Łukasz Prasołek
16:40 Zakończenie konferencji

Cennik

Prelegenci

Dzień 1

Dzień 2

Patron Konferencji

Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej

Jesteśmy najstarszą organizacją zrzeszającą pracodawców. Działamy od 1989 roku. Reprezentujemy firmy: producentów, przedsiębiorców, pracodawców, inwestorów i innowatorów. Stawiamy sobie za cel tworzenie państwa przyjaznego pracodawcom, ale w poszanowaniu praw pracowniczych. Aktywnie działamy w pracach Rady Dialogu Społecznego. Jako organizacja reprezentatywna mamy możliwość wpływu na stanowienie dobrego prawa w Polsce. Przedstawiciele naszej organizacji są wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla biznesu, a także pracodawców. Uczestniczymy w obradach sejmowych i senackich komisji, jesteśmy aktywni w różnych decyzyjnych oraz doradczych gremiach administracji państwowej, jak również regionalnej. Naszą siłą są racje i argumenty prezentowane politycznym i ekonomicznym decydentom oraz liczba i różnorodność naszych członków.

CIO Centralny Instytut Ochrony Pracy

Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy jest podstawową placówką naukowo-badawczą w Polsce zajmującą się kompleksowo problematyką kształtowania warunków pracy zgodnie z psychofizycznymi możliwościami człowieka.

Przedmiotem działania Instytutu jest prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych prowadzących do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych w zakresie ochrony pracy w dziedzinie bezpieczeństwa, higieny pracy i ergonomii oraz wykonywanie innych zadań szczególnie ważnych dla osiągnięcia celów polityki społeczno-gospodarczej państwa w tej dziedzinie.

Partnerzy merytoryczni konferencji

Obserwatorium.biz – tworzenie i wdrażanie strategii cyfrowych

Obserwatorium.biz jest niezależną polską firmą doradczą, specjalizującą się w tworzeniu i wdrażaniu strategii cyfrowych w przedsiębiorstwach, głównie z sektora finansowego oraz administracji publicznej. Wspieramy klientów w poszczególnych fazach rozwoju strategicznego — diagnozy sytuacji wewnętrznej, otoczenia rynkowego, pomaga formułować nowe cele i produkty, uwzględniając trendy społeczne i biznesowe wynikające przede wszystkim ze zmian technologicznych, wspiera procesy wdrożeniowe i realizacyjne, w tym dla dostawców IT.

Realizujemy szereg działań edukacyjnych jak szkolenia i konferencje, aby szerzyć na rynku wiedzę o transformacji cyfrowej, jej konsekwencjach i warunkach optymalnej implementacji w danym przedsiębiorstwie.

Klub Compensation & Benefits

Klub Compensation & Benefits skupia praktyków zarządzania wynagrodzeniami i wynikami pracy. Celem klubu jest rozwój i doskonalenie uczestników poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń, wspólną realizację projektów z zakresu zarządzania wynagrodzeniami oraz promocję dobrych praktyk C&B. Klub działa przy Uczelni Łazarskiego.

Partnerzy konferencji

HRK S.A.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w czterech kluczowych obszarach HR, tj. rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, konsulting płacowy oraz w obszarze kontraktowania, HRK gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług. Od roku 2000 zespół HRK realizuje projekty związane z rekrutacją i poszukiwaniem kandydatów na stanowiska kierownicze, prowadzi oceny i rozwija potencjał pracowników oraz wspiera zarządy w tworzeniu strategii polityki personalnej. W ramach HRK działa jeden z największych w Polsce zespołów Payroll Consulting, który obsługuje w zakresie usług kadrowo-płacowych ponad 230 klientów, zarówno lokalnych, jak i filie międzynarodowych korporacji działające na terenie Polski.

SYMFONIA

Twórca technologii i oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi od ponad 25 lat. Programy Symfonii pozwalają zapanować nad finansami, księgowością i podatkami – dzięki ich rozwiązaniom łatwiej obsłużyć procesy płacowe, kadrowe oraz z obszaru miękkiego i twardego HR. 

Symfonia współpracuje z organizacjami branżowymi i pozarządowymi –  jest członkiem wspierającym Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Od ponad 25 lat wspiera klientów merytorycznie i edukacyjnie, objaśniając jak optymalnie wykorzystać cyfryzację w poprawie wyników biznesowych.

NAIS

NAIS to modułowa platformą HR tech, która pomaga firmom oszczędzać czas i koszty dzięki cyfryzacji HR i obsłudze ZFŚS. Klienci NAIS to ponad 180 firm, od MŚP po międzynarodowe korporacje. 

NAIS oferuje szereg zróżnicowanych narzędzi, dzięki którym możliwe jest między innymi budowanie transparentności i otwartości wokół wynagrodzeń, składek emerytalnych, benefitów oraz innych wartości oferowanych pracownikom. 

manahr

manaHR

manHR to żywe narzędzie napędzane zawsze aktualnymi danymi.

Dostarczamy rozwiązania do planowania i optymalizacji wynagrodzeń. Zasilamy je co kwartał świeżymi raportami płacowymi. Dzięki temu zarządy i działy HR podejmują lepsze decyzje, oparte na rzetelnych i precyzyjnych danych.

Wydawnictwo C.H. Beck

Wydawnictwo istnieje na rynku polskim od 1993 roku, wydając publikacje z zakresu prawa, podatków, ekonomii oraz literatury akademickiej, aplikacyjnej i obcojęzycznej. Od ponad 30 lat dba o to, aby publikacje nadążały za zmianami zachodzącymi w polskim prawie oraz by wyróżniały się wysokim poziomem opracowania redakcyjnego i szaty edytorskiej.

Współpraca z ponad 3 000 wybitnych specjalistów gwarantuje pewność poruszania się w ustawicznie zmieniających się przepisach prawa.

partner signius

SIGNIUS S.A.

Jedna minuta i podpisane. Najszybszy w Polsce sposób na natychmiastowe zawarcie umowy online. SIGNIUS to platforma na której podpiszesz dokumenty podpisem kwalifikowanym i zaawansowanym, a także natychmiast kodem SMS – bez zakładania konta. Usługa jest elastyczna, oferujemy ją zarówno w portalu, jak i w integracji przez API  oraz jako wdrożenie lokalne (on-premise). Platformę zintegrujesz z systemami typu CRM, ERP lub kadrowymi np. e-teczka.

Podpis kwalifikowany – równoważny z podpisem odręcznym wydajemy 100% zdalnie w kilka minut na podstawie zdalnej weryfikacji tożsamości (np. wideo rozmowy lub w aplikacji na „selfie”).

SKANSERWIS

SkanSerwis zajmuje się szeroko pojętą tematyką elektronicznej archiwizacji dokumentów. Od ponad 20 lat skanuje masowo dokumenty z różnych obszarów biznesowych, wykorzystując przy tym niezawodne oprogramowanie i sprzęt wiodących producentów tj. Kodak Alaris, Ricoh (Fujitsu), Canon, EPSON, i jest jednocześnie dostawcą tych skanerów na rynek polski oraz ich autoryzowanym serwisem.

Misją SkanSerwis jest być zaufanym i niezawodnym dostawcą sprzętu oraz usług w zakresie przetwarzania dokumentów. Celem pracy jest umożliwienie dostępu do dokumentów w postaci elektronicznej w najkrótszym możliwym czasie.

ASSECO

Asseco to jedna z największych firm informatycznych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, która od lat wspiera organizacje w cyfrowej transformacji procesów biznesowych. Szczególnie silnie rozwija rozwiązania w obszarze paperless, umożliwiające rezygnację z papierowych dokumentów i przeniesienie kluczowych procesów do środowiska cyfrowego. Dzięki takim narzędziom jak Signer, e-Doręczenia, e-ID Hub, SignHub czy biocertiX, Asseco zapewnia organizacjom możliwość szybkiego, bezpiecznego i w pełni zgodnego z prawem podpisywania, przesyłania oraz przechowywania dokumentów. Rozwiązania te przyspieszają pracę, zwiększają efektywność operacyjną, redukują koszty i wspierają działania proekologiczne. Asseco oferuje kompleksowe podejście – od analizy procesów i prezentacji dedykowanego rozwiązania, przez wdrożenie w modelu on-premise lub SaaS, aż po utrzymanie systemu i wsparcie operacyjne. Z rozwiązań paperless firmy korzystają m.in. banki, operatorzy telekomunikacyjni i duże przedsiębiorstwa, które dzięki cyfryzacji procesów znacząco ograniczyły zużycie papieru i usprawniły obsługę klientów.

BENEFIT SYSTEMS

MyBenefit to kompleksowy produkt zawierający rozwiązania dla zespołów HR i kadr, ale również dla managerów, który zmienia sposób zarządzania świadczeniami pozapłacowymi. To intuicyjna, internetowa platforma, na której pracownicy samodzielnie wybierają benefity (spośród tysięcy propozycji: sport, kultura, turystyka, zakupy), dzięki czemu zawsze otrzymują to, czego naprawdę potrzebują. Wśród rozwiązań dla zespołów HR,  MyBenefit oferuje m.in. e-podpis, moduł abonamentów, Intranet, wnioski pracownicze czy moduł Total Reward Statement.

Kluczowe korzyści dla HR:

  • Uproszczenie administracji – koniec z ręcznym rozliczaniem i dystrybucją voucherów. Pełna automatyzacja i minimum pracy dla działu HR.
  • Efektywne zarządzanie budżetem i ZFŚS – system umożliwia precyzyjne rozliczanie środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i programów premiowych. Dzięki przejrzystym raportom masz pełną kontrolę nad budżetem.
  • Moduł wynagrodzeń – nowoczesny moduł pozwalający dostosować siatkę oraz systemy wynagrodzeń adekwatne do nadchodzącej dyrektywy o przejrzystości wynagrodzeń, które będą obowiązywać w 2026 roku. Dzięki wsparciu ekspertów Moduł wynagrodzeń od MyBenefit jest gwarancją szybkiej, ale i skutecznej implementacji zgodnej z wytycznymi.

Miejsce

Hotel Presidential (dawn. Marriott)

Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa

Dołącz do naszego newslettera

Dołącz do naszego newslettera

Administrator danych
Administrator danych osobowych: Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki Spółka jawna Adres ul. Grzybowska 2/34, 00-131 Warszawa

Kontakt z Administratorem
W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: biuro@digitalhr.pl

Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO gdzie prawnie uzasadniony interes Administratora polega na marketingu bezpośredniego produktów i usług, w związku z wyrażeniem zgody w rozumieniu art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być dostawcy usług informatycznych.

Okres przechowywania
Dane osobowe są przechowywane do momentu wycofania zgody w rozumieniu art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Prawa przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługuję Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Przysługuję Państwu również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuję Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO Stawki 2, Warszawa.

Dobrowolność danych
Podanie danych jest dobrowolne.
Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Zgłoszenie na konferencję
DigitalHR 2025​

11-12 grudnia 2025 r.

Hotel Presidental (Warszawa)

Zgoda wymagana
Zgoda wymagana

Obowiązek informacyjny dla formularza kontaktowego

  1. Administrator danych
    Administrator danych osobowych: Praktyczne Szkolenia Prasołek & Sawicki Spółka jawna Adres: ul. Grzybowska 2/34 00-131 Warszawa
  2. Kontakt z Administratorem
    W kwestii związanej z ochroną danych osobowych możesz się skontaktować z Administratorem wysyłając wiadomość pod adres email: biuro@praktyczneszkolenia.com
  3. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie wysłane poprzez formularz kontaktowy. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na zapytanie.
    W przypadku gdy wyrazili Państwo dobrowolną zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych oraz ofert podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Nasze działania opieramy zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Możecie Państwo w każdym momencie wycofać zgodę.
  4. Odbiorcy danych
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być zewnętrzne podmioty powiązane z Administratorem, w tym w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych.
  5. Okres przechowywania
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane za pomocą formularza kontaktowego.
    W przypadku gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda będziemy przetwarzać dane osobowe do momentu jej wycofania.
  6. Prawa przysługujące w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  7. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – UODO Stawki 2, Warszawa.
  8. Dobrowolność danych
    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
  9. Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Konferencja Digital HR 2025

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu jaki Łukasz Prasołek udzielił Bartoszowi Lewickiemu z @kanalwykladowcapluspl

Dziękujemy za zgłoszenie!

Konferencja DigitalHR 2025

11-12 grudnia 2025 r.

Hotel Presidential (dawniej Marriott)

Al. Jerozolimskie 65/79, 00-698 Warszawa

Potwierdzenie zostanie przesłane na podany adres email.

Przed szkoleniem otrzymasz od nas szczegółowe informacje.